Name:
Email:

 

 

- Wie zijn wij?
Als Studiomakeup.nl zijn wij al jaren het meest vertrouwde online verkoop adres van Make-up Studio. Bij ons is het volledige Make-up Studio assortiment online verkrijgbaar tegen de beste prijs. Wij leveren al onze producten vanuit ons eigen magazijn in Heerenveen. Ons magazijn is zo ingericht dat wij u op zeer professionele wijze zeer snel kunnen leveren. Tevens kunt u via mail of telefoon bij ons terecht voor al uw vragen over de Make-up Studio producten en/of de toepassingen hiervan.
Schermafbeelding_2013-04-18_om_12.56.40

- Onze bankgegevens

ABN-AMRO: NL46ABNA0455606307
Ten name van: Makeup4all te Leeuwarden
IBANnummer: NL46ABNA0455606307
BICcode: ABNANL2A

 

Vermeld bij betaling altijd uw ordernummer

- Onze adresgegevens:

MakeUp4all
Ceresweg 15

8938 BG  Leeuwarden
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Telefoon: 058-5858 158

KvK nr: 010 96 924

BTW nr: 1021.28.984.B.01

 

 

- Hoelang duurt het voordat ik mijn artikelen in huis heb?
Mits de artikelen op voorraad zijn en de bestelling voor 17.00 uur met ideal is betaald, wordt de bestelling van maandag tot en met vrijdag nog dezelfde dag aan TNT overgedragen. Dit betekent in de meeste gevallen dat je de bestelling al de volgende dag ontvangt. Betaling via overschrijvingskaarten en internetbankieren worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.

 

- Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Uw pakket wordt verzonden in een stevige en neutrale verpakking. Uw pakket wordt als u niet thuis bent voor een tweede maal op het aangegeven adres aangeboden. Als u ook dan niet thuis bent, kunt u het pakket van het postkantoor halen.


- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij ons zijn vijf verschillende betalingsmethodes mogelijk:

1. iDeal(snelle levering)
Ideal is de meest makkelijke en veilige methode om betrouwbaar en zonder fouten uw betaling te doen. U plaatst een uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Klik dan op de iDeal-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geinformeerd dat de bestelling is betaald. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen.

Is uw Ideal betaling mislukt dan kunt u of het bedrag overmaken onder vermelding van uw ordernummer, maar u kunt ook een nieuwe bestelling maken en opnieuw met Ideal betalen. Wij verzenden alleen de order die dan is betaald.



2. Overschrijving/internetbankieren

Na het plaatsen van uw bestelling stort u het totaalbedrag, inclusief verzendkosten, op onze rekening. U ontvangt direct een mail met alle gegevens die u nodig bent voor uw overboeking. Na ontvangst van de betaling wordt de order verwerkt en de goederen verstuurd. Vergeet niet bij het overmaken uw ordernummer te vermelden.

Uw bestelling wordt pas verwerkt als uw betaling binnen is. Uw bestelling loopt hierdoor meestal een vertraging van 1 a 2 dagen op. Door het net niet correct invullen van de betalinggegevens kan deze vertraging oplopen.

3. Rembours(geen levering op zaterdag mogelijk)
Bij betaling onder rembours betaalt u bij aflevering aan de postbode. Door deze handeling is dit de duurste vorm van betaling. U betaalt namelijk € 15.55 extra aan kosten voor PostNL.

 

4. Paypal
U kunt eenvoudig bij ons betalen via uw PayPal account. U maakt deze keuze tijdens het afrekenen.

 

5. Creditcard
U kunt bij ons ook via uw creditcard betalen, u maakt deze keuze tijdens het afrekenen. Creditcard betalingen gaan via de service van PayPal, u hebt hiervoor geen PayPal account nodig!


- Betaal ik verzendkosten?

Binnen Nederland betaald bij ons geen verzendkosten bij een order van 50 euro of meer. Onder de 50 euro betaald u € 2,95.

Bij een verzending naar Belgie betaald u € 6,95 voor een order onder de 50 euro.

 

- Er ging iets mis met mijn ideal betaling, wat nu?

Het gebeurt nog wel eens dat er een storing bij de bak is waardoor de betaling mislukt.

U kunt dan 2 dingen doen:

1 Maak de order opnieuw en probeer opnieuw met ideal te betalen(de oude order laten wij dan vervallen)

2 U kunt het totaal bedrag overmaken naar bankrekening nummer, vermeld dan altijd uw ordernummer voor de snelste verwerking.

 

- Zijn jullie artikelen ook proefdiervrij?

Ja, alle producten die wij aanbieden zijn niet op dieren getest.

 

- Hebben jullie ook producten welke hypo-allergeen zijn?

Alle producten van Make-Up Studio zijn hypo-allergeen.

 

- Waar komt het merk Make-up Studio vandaan?

Eind jaren tachtig is in Amsterdam de basis gelegd voor de professionele make-up van Make-up Studio. In deze gespecialiseerde winkel voor professionele visagisten begon een klein team van make-up specialisten met het ontwikkelen van professionele make-up producten. Make-up Studio staat dicht bij de professional.

Door vast te houden aan wat goed is, te luisteren naar de wensen en behoeften van de professionele make-up artiesten en te innoveren lukt het Make-up Studio de juiste trends te zetten en waar nodig te volgen. Van professionals voor professionals; in de eigen trainingsfaciliteit worden alle internationale importeurs geschoold volgens het door Make-up Studio ontwikkelde MUST Expert trainingsprogramma.


Make-up Studio beschikt over een zeer uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten in een oneindig kleurenpalet met veelzijdige gebruiksmogelijkheden. De producten van Make-up Studio zijn hypo-allergeen en niet getest op dieren.

 

Een van de producten - heeft een fabrieksfoutje, wat nu?

Wij staan voor de kwaliteit van onze producten. Als een artikel niet naar behoren functioneert door fabrieksfout, ruilen wij dit gratis om. Behalve de vervanging van het artikel zullen wij ook de door u gemaakte portokosten volledig vergoeden. Voor het omruilen kunt u ons mailen ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ) of contact opnemen via het contactformulier.

 

- Ik heb de verkeerde kleur/artikel besteld, kan ik ruilen?
Het kan natuurlijk zo zijn dat u een fout heeft gemaakt gemaakt bij uw bestelling, bijvoorbeeld een verkeerde kleur. U kunt dit artikel dan bij ons ruilen, mits het ons ongebruikt en ongeschonden bereikt. U betaald dan de portokosten voor de verzending naar ons, hierna ontvangt u dan op onze kosten het juiste artikel. Voor het retourneren van een product kunt u via de mail ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ) of via de contactpagina contact met ons opnemen.

 

- Onze bankgegevens

ABN-AMRO: NL46ABNA0455606307
Ten name van: Makeup4all te Leeuwarden
IBANnummer: NL46ABNA0455606307
BICcode: ABNANL2A